Tempada 2022/2023

Un ano mais arrancaremos coa escola de Atletismo no mes de Setembre. Será exactamente o día 14 de Setembro, e polo tanto con medio mes de cuota.

A continuación indicamos as categorias (fixarse no ano de nacemento para saber a categoria do atleta), horario e formularios de inscripción.

Horario ESCOLA

Prezos

Os atletas novos terán unha cuota de alta no club de 10€ (inclue camiseta adestramento manga curta).

As cuotas mensuais por cada integrante son as seguintes (disminuen se son varios os membros da familia na escola).

Grupos de maiores

Os grupos de adestramentos Non Escola (Xulio,Miguel e Juan/Santi) teñen horarios especificos que os adestradores comunican a través de grupos de Whatsapp.

Alta ou renovación de atletas

Para formalizar a alta ou renovación e preciso completar o formulario que corresponda:

ATLETAS ESCOLA. Para todos os nenos en idade escolar.

ATLETAS NON ESCOLA. Para atletas maiores de idade que adestran con Miguel, Xulio, Juan/Santi.

Para a resolución de dúbidas ou consultas podes contactar con nos en

• por email no clubatletismosamertolameu@gmail.com
  • por teléfono 611455454
BUY NOW